מילוי שפתיים בחומצה היאלורונית יגשים לך את החלום לשפתיים מלאות שתמיד חלמת.

לשפתיים יש חשיבות גבוהה בפנים הנשיות. בהליך קצר אחד ניתן לעצב בשלמות את צורת השפתיים, לטשטש את הקמטים מסביב לשפתיים ולהשיב להן את צורתן ואת המלאות שאבדה, להעניק מראה נשי יותר. טיפול עיבוי שפתיים במרכז שלנו מתבצע על ידי רופא מיומן ובעל ניסיון רב בתחום הזרקות. הרופא מתאים לך תכנית הזרקות אישית המתייחסת למיקום נקודות ההזרקות ומינון החומר המוזרק בכל נקודה. טיפול עיבוי שפתיים מתבצע באמצעות זריקות של חומצה היאלורונית.

חומצה היאלורונית היא חומר שמיוצר באופן טבעי בתווך הבין תאי של רקמות רבות, רקמות חיבור ובתוך מערכת החיסון. החומצה היאלורונית מושכת אליה מים ובכך היא מצליחה ליצור מרקם של ג’ל, כאשר מזריקים אותה למקומות בפנים היא ממלאת את הנפח של השרירים והעצמות שאבדו, והתוצאה גורמת לעור להראות מתוח יותר וצעיר, ועל כן החומר בטוח לשימוש.

טיפול הזרקות בחומצה היאלורונית הוא הפתרון האידאלי למילוי קמטים והענקת נפח. הטיפול מיועד למילוי עיבוי ועיצוב שפתיים, קמטים עמוקים, החזרת נפח ועיצוב הפנים, הפחתת קמטים והגברת לחות העור וגמישותו. חומצה היא ג’ל שקוף סטרילי והומוגני הנמצא באופן טבעי בגוף האדם. הג’ל נספג בגוף לאחר פרק זמן ממושך של 8-12 חודשים.

למי הטיפול בחומצה היאלורונית מיועד ?

 הטיפול מתאים לבעלי שפתיים צרות ושמוטות, שפתיים דקות ושטוחות או בעלי שפתיים אשר הרקמה השומנית התת עורית באזור השפה, הינה מדולדלת.

שפתיים מלאות ללא תופעות לוואי
טיפול עיבוי שפתיים אינו כרוך באשפוז ותוך זמן קצר, עוד באותו יום, ניתן לחזור לשגרה. יחד עם זאת, ביום הטיפול, יש להימנע משתיית משקאות חמים, עישון ואיפור אזור השפתיים.

מתי ניתן לראות את תוצאות הטיפול ?

תוצאת הטיפול היא שפתיים רכות, בריאות, מלאות ועשירות בלחות,תוצאות מידיות.

האם יש תופעות לוואי לאחר הטיפול ?

הטיפול מבוצע על ידי רופא מיומן ומנוסה אשר עבר הכשרה מיוחדת בהזרקות אסתטיות. בעקבות הטיפול, העור עלול לפתח אדמומיות ונפיחות זמנית, אשר ייעלמו תוך ימים בודדים. לא דווח על תופעות לווי קבועות או בלתי הפיכות לטיפול.

 

Leave a Comment

לפגישת ייעוץ חינם אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו קשר