עיבוי שפתיים כיום רוב הזרקות בשפתיים מבוצעות באמצעות חומצה היאלרונית חומר זמני ולא סיליקון חומר קבוע. מטרת ההזרקה הנה להעניק מראה מלא וחושני לשפתיים.
תוצאה סופית מתקבלת לאחר שבוע/ שבועיים כאשר הנפיחות יורדת.
במהלך ההזרקה בשפתיים יש לשמור על פרופורציה בין השפה התחתונה לעליונה במטרה לקבל מראה שופע סקסי וטבעי.
חשוב מאוד להבין את חשיבות הצורך להשתמש בחומרים איכותיים,כדי לקבל תוצאות לאורך זמן.

בשביל לקבל שפתיים מושלמות יש כמה פרמטרים:
-גבול השפתיים
-זווית הפה
-פילטרום
-קשת קופידון
-בדיקת צניחת שפה תחתונה
-מרקם חלק של השפה-ללא גושים
-סימטריות-שמירה על יחס בין השפתיים הבשרניות למראה טבעי

זוויות הפה – עם השנים זוויות הפה נוטות לצנוח כלפי מטה. זוויות פה הנוטות מטה משדרות עצבות, פסימיות ועייפות. בעזרת הזרקה מדויקת לזווית הפה ניתן לשנות את הכיוון כלפי מעלה ובכך לשנות את התפיסה של האדם מאדם המשדר עצבות לאדם המשרד אופטימיות ושמחת חיים. בנוסף הזרקה בזווית הפה יכולה להקטין את הקמטים הנזולאביים (ציידי האף), קמטי ציידי הפה, וגם את קמטי המריונטות (מציידי הפה מטה). כפי שניתן לראות בתמונה .
קווי המריונטה – נקראים גם “קמטי אכזבה” הקמטים נוצרים בעיקר בשל נפילה של הלחיים שיכולה להופיע כבר סביב גיל השלושים ישנם מקרים שכדאי לשלב הזרקת חומר מילוי להרמת הלחיים או מילוי ישירות לאזור.
קשת קופידון – הינו אחד מכמה תווי פנים אשר קיבל שם יווני ומתייחס לקימור באמצע השפה העליונה. הקימור נקרא כך בגלל הצורה אשר דומה לקשת קופידון, נשק מועדף בשל האמונה שגברים לא יכולים להתנגד לקשת שפתיים של אישה. עד היום נשים משתמשות בליפ- ליינר, מבריק או שפתון להדגיש הקשת של קופידון שלהם. הקימור המתמשך עד לכיוון האף יכול להיות מוגדר ומודגש ע”י הזרקת חומצה היאלרונית לתוכם.

פילטרום – בלט עור המחבר בין השפה העליונה לבסיס האף. טיפול עמודות philtrul מהווה חלק אינטגרלי של התחדשות השפה. אצל בחורות צעירות נהוגה הזרקה משולשת מילוי קטן בבסיס של ה philtrum.אצל מבוגרות יותר יש צורך בהזרקה לכול האורך העמודות בשל הקמטים והצניחה בעור.

מרקם חלק של השפתיים – המילוי מיועד להחליק קמטוטים קטנים לא רצויים בשפתיים, הזרקת חומצה היאלרונית היא בחירה מצוינת כדי לשפר את הגודל והצורה של השפתיים שלך בכדי לתת לך מראה חלק, טבעי וצעיר.

צניחת שפה – עם השנים השפה התחתונה צונחת ולכן צריך לעבות אותה על מנת להשאירה בשרנית ומלאה בדומה להגדלת שדיים לאחר נפילת חזה.

Leave a Comment

לפגישת ייעוץ חינם אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו קשר