גם לך נמאס מהשעבוד לסכין הגילוח ?

את בטוח רוצה להרגיש חלקה ונשית במהלך היום! זה הזמן להיפטר מסכין הגילוח ולבצע הסרת שיער בלייזר. מבין כל השיטות שמוכרות לנו, הסרת שיער בלייזר היא, ללא ספק, הדרך הטובה ומועילה ביותר להפטר מהשיער המיותר.

במרכז שלנו הטיפולים מבוצעים באישור משרד הבריאות וה-FDA בארה”ב וע”י אנשי המקצוע המתאימים ,עם דגש על הקפדה של חדשנות טכנולוגית.

במרטין קליניק מציעים מגוון מכשירים בהתאמה אישית עם תוצאות מובטחות לטווח זמן ארוך
עם מינימום כאב אפשרי, הטיפול אינו כרוך בכאבים באמצעות מערכת הקירור, שמקררת את המקום או באמצעות משחת אלחוש המרדימה את המקום.
במרכז יש את המכשור המתאים לכל סוגי העור, ולכל סוגי השיער.

טכנולוגיות טיפול בהתאמה אישי

כל אישה הינה בעלת סוג וגוון עור שונים. כמו כן, לכל אחת סוג שיער שונה. על מנת להשיג את התוצאה האופטימלית נעשה שימוש במגוון שיטות ומכשירים. לכל אחד מהם אורכי גל שונים, עוצמות שונות ותכונות נוספות המייחדות אותם. כך, על פי מספר מאפיינים נקבע טיפול ייחודי המתייחס למכשור, מספר הטיפולים ואופיים.

האם ניתן להפטר מן השיער לצמיתות ?
התשובה לשאלה זו תלויה בסוג השיער והעור של המטופלת. עבור חלק מן המטופלות יוסר השיער לצמיתות ואילו עבור חלקן השני, יתקבל דילול משמעותי ביותר בכמות השיער. על כן, כבר בפגישה הראשונה, חשוב לבצע תיאום ציפיות.

טכנולוגיה חדשנית
במרכז של מרטין קליניק עומדות לרשותכן שיטות להסרת שיער בלייזר, מן המתקדמות ביותר בעולם. האנרגיה שהם מייצרות ממוקדת ופוגעת בדיוק רב ובעוצמה בזקיק השערה. חשוב לציין כי היא איננה מזיקה לרקמת העור.
כמו כן כל השיטות המאושרות על ידי משרד הבריאות, ארגון ה FDA האמריקאי וה- CE האירופאי,כבר בפגישה הראשונה עם הלקוחה, מותאם עבורה סוג המכשור.

קיימות 3 שיטות טיפול המותאמות באופן אישי לכל אחת:

טכנולוגיית Soprano SHR
טכנולוגיה זו הינה החדשנית ביותר בתחום הסרת שיער בלייזר. קרן הלייזר משדרת פולסים מהירים החודרים לשכבת העור העליונה ומחממים בהדרגה את שכבת העור התחתונה, כך שהשערות אינן צומחות מחדש.
טכנולוגיה זו מניבה תוצאות מרשימות של עור חלק, לטווח זמן ארוך, ולעיתים הסרת השיער לצמיתות.
הייחודיות המרכזית של מכשיר זה, הינו התאמתו לבעלות עור כהה במיוחד או שזוף. כמו כן, מתאים המכשיר לכל סוגי השיער כולל שיער דק.

טכנולוגיית Soprano HR
טכנולוגיה זו שונה בכמות, במהירות ובסמיכות הפולסים המשודרים מקרן הלייזר. שיטת Soprano HR משדרת פולס יחיד, בעוצמה רבה שהוא אורך הגל האידיאלי לשם פגיעה במלנין וגורם לחימום מיידי של זקיק השערה.
השיטה מתאימה גם כן לכל סוגי השיער, אך אינה מתאימה לעור כהה או שזוף.

טכנולוגיית Palomar
המערכות משולבות לייזר וקרן האור בין המתקדמות ביותר בעולם מיוצרות בבית פאלומר. הטכנולוגיה משדרת פולסים של אנרגיית אור בפולס ארוך אחד אל שורשי השיער, ומשמידה אותם. טכנולוגיית הפולס מונעת העלאה מהירה של טמפרטורת העור, ולכן מעניקה טיפול נוח, טוב ומהיר.

Leave a Comment

לפגישת ייעוץ חינם אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו קשר