אמנם הקיץ חלף לו, הריונות עברו להם אבל כתמי הפיגמנטציה בוודאי הותירו בנו את סימניהם.

גם אם זה נראה לכם בלתי אפשרי, בהחלט ניתן להסיר את הכתמים הללו ללא צורך בטיפול פולשני או ניתוח.

  • התאמה אישית ע”פ סוג העור והאזור
  • התאמת הטיפול המשולב להיקף הנזק
  • טיפול משולב ברפואת לייזר וקוסמטיקה רפואית
  • תוצאות מובטחות.

מהי פיגמנטציה ?

פיגמנטציה בעור הנה כתמי עור, אשר נגרמו כתוצאה מחשיפה לקרני השמש, שינויים הורמונליים, שימוש בתרופות או כתוצאה מצלקות או דלקות בעור. הפיגמנטציה עלולה להופיע באזור הפנים, הידיים והצוואר, בצורה של כתמים, הגורמים לצבע לא אחיד של גוון העור.

כיצד מחליטים על אופן הטיפול ?
במידה ומדובר בכתמים הנוצרים כתוצאה מקרינת השמש וממוקמים בשכבות העור העליונות- הטיפול קל יותר. לעומתם, כאשר מדובר בכתמים הנוצרים מסיבות גנטיות והורמונליות וממוקמים בעומק שכבות העור הטיפול בהם אינטנסיבי יותר.

במרכז מרטין קליניק, מציעים לכם את הפתרון הטוב והנכון ביותר לטיפול בפיגמנטציה, כל זאת ללא צורך בניתוח או תהליך פולשני. מרכז הטיפולים מאפשר טיפול ייחודי וחדשני לטיפול בבעיית הפיגמנטציה באמצעות שילוב מקצועי בין רפואת לייזר לקוסמטיקה רפואית, המתבצע על ידי מומחים מובילים בתחומם, בעלי ניסיון רב בתחום.

כיצד מתבצע הטיפול המשולב להסרת כתמי פיגמנטציה ?

הטיפול בכתמי פיגמנטציה מתבצע בשילוב מיומן ומקצועי של מרטין וייצמן ורופא מקצועי מוסמך בתחומו, לאחר אבחון אישי ומדויק של מצב העור, והתאמה אישית של תהליך הטיפול.
הטיפול בשכבות העור העליונות מתבצע בעזרת חומרים ייחודים בפיתוחה של מרטין וייצמן, המסייעים ליצירת שכבת תאי עור חדשים. הקרם הייחודי, אשר נרקח במיוחד לשימוש במרכז, מתמחה בהגברת קצב ייצור הקולגן המגביר את התחדשות העור כמו כן,  החומרים ממנו עשויה הפורמולה עשויים משמנים טבעיים וויטמינים, אשר משפרים את מרקם העור ומזרזים את קצב התחדשות התאים. הטיפול בעומק שכבות העור מתבצע על ידי רופא מומחה לטיפולי לייזר, מקצועי ובעל ניסיון, אשר מטפל בשכבת העור התחתונה, ובכך מסייע לפיתוח שכבות עור חדשות. טיפול הלייזר אינו פולשני, ללא כאב, מהיר ובטוח להסרת הכתמים, תוך רגישות מקסימלית.

Leave a Comment

לפגישת ייעוץ חינם אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו קשר