זה הזמן להכיר..
את הפנים החלקות החדשות שלך !
כל אישה ולא מעט גברים, מעוניינת בעור פנים חלק מקמטים לנצח. אך בחלוף השנים, אין מנוס וקמטים מתחילים לתת את אותותיהם במצח, בעיניים, סביב השפתיים ועוד.
טכניקת מילוי קמטים, הינו האמצעי הטוב ביותר להסרת הקמטים וקבלת עור פנים חלק וצעיר לאורך שנים. יחד עם זאת, תתקבל תוצאה טובה יותר, אם יבוצע פיסול פנים על ידי שחזור הנפחים אשר אבדו לאורך השנים.
אם בעבר טיפול בקמטים התמקד בטכניקת הזרקות בסיסית, הרי שכיום מילוי קמטים נעשה בשיטות מתקדמות מתוך תפיסה חדשנית. כמו כן, החומרים בהם משתמשים בטיפול הינם טבעיים ואין כל סיכון או תופעת לוואי לאחר מילוי הקמטים. מילוי קמטים ושחזור נפחים – איך זה עובד ?

אם את רוצה עור חלק ולהסיר את הקמטים שהתווספו אלייך במשך השנים  את לא חייבת בהכרח לעבור טיפולים דרך הזרקת בוטוקס או חומצה היאלורונית. השיטה החדשנית ביותר בתחום הקמטים, הינה מילוי קמטים ופיסול פנים באמצעות שחזור נפחים בפנים. אם בעבר טיפול בקמטים כלל שימוש במחטים, הרי שהטכנולוגיה של היום, המתבטאת במכשור פרא-רפואי, מאפשרת להחדיר לפנים חומרי מילוי טבעיים כגון: קולגן, חומצה הילאורונית ועוד.

החדרת החומרים מבוצעת בצורה מדויקת מאי פעם וללא שימוש במחטים. בניגוד לחומרים שאינם טבעיים ונותרים בגוף לעד, החומרים הללו הינם זמניים, כיוון שהם טבעיים ונספגים בו לאחר מספר חודשים.

 

 

Leave a Comment

לפגישת ייעוץ חינם אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו קשר