חומרי מילוי נועדו לטפל ולעזור לנשים ולגברים הסובלים מקמטים ומראה פנים נפולות .
ישנם לא מעט חומרי מילוי קמטים הנמצאים בשימוש על ידי תעשיית הקוסמטיקה.
נהוג לחלק אותם לחומרי מילוי קמטים טבעיים וסינתטיים.
הנטייה היום היא לעבור משימוש בחומרי המילוי הסינתטיים והקבועים לאלו הטבעיים יותר.
חומרי מילוי קמטים בפנים כמו חומצה הילארונית, חומצה של מולקולות סוכר שנמצאת בתוך גופנו ונמצאת ברקמת החיבור שלנו ובעקבות זה אינה גורמת לנזק ולתופעות לוואי, היא הנפוצה ביותר כאשר היא מעניקה את התוצאה הטובה ביותר להחלקת קמטים.
 במרכז של מרטין קליניק משתמשים במותגים המובילים, שהם על בסיס חומצה הילארונית .

כמה זמן מחזיקים חומרי מילוי קמטים ?

 משך הספיגה תלוי באיכות המילוי, אזור המילוי וקצב ההחלמה הטבעי של כל אישה.באופן עקרוני ניתן לומר כי חומרי מילוי קמטים מחזיקים 12-18 חודשים.חשוב מאוד להדגיש כי ההליך מאוד אינדיבידואלי. היתרון הגדול של חומרי מילוי קמטים בפנים שמקורם טבעי הוא שאין כל סיכון לתופעות לוואי.

שלא כמו חומרים קבועים היכולים לגרום לתופעות לא נעימות כלל וכלל בגוף האדם, חומרי מילוי קמטים טבעיים אינם מזיקים ואינם גורמים לכאב או לאי נוחות ונעלמים ומתפרקים בגוף באופן טבעי לגמרי.
לכל החומרים יש אישורים מטעם ה-CE האירופי ומטעם ה-FDA האמריקאי.
חומרי מילוי קבועים
חומרי מילוי אלו יכולים להיות סיליקון או שומן עצמי כאשר הם משמשים למילוי קמטים לפרקי זמן ממושכים. קיים סיכון בהזרקת חומרים אלו לטווח הארוך, ויכול להופיע דלקות וסיבוכים שונים .
חומרי מילוי זמניים
חומרי מילוי זמניים יכולים להיות קולגן או חומצה הילארונית, חומרים אלו נמצאים אצלנו באופן טבעי בגוף, מטרתם להוסיף נפח לפנים ולמילוי קמטים. השפעת החומר מתפוגגת באופן הדרגתי. חומרים אלו הם ללא תופעות לוואי ומתפרקים בגופנו באופן טבעי לחלוטין.

Leave a Comment

לפגישת ייעוץ חינם אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו קשר