הסרת שיער במפשעה לנשים בלייזר – הסוף להורדת שיערות מיותרות!

הורדת שיער מיותר מן המפשעה לנשים היא טרחה גדולה – גילוח, שעווה ופטנטים אחרים גורמים לאי נוחות, חייבים לחזור עליהם כל הזמן וכמובן שספונטניות אינה אפשרית.

הסרת שיער במפשעה לנשים בלייזר היא הדרך הטובה ביותר להיפטר מהשיער המיותר ולהשתחרר מהצורך להסיר אותו שוב ושוב. הסרת שיער במפשעה עם מכשור לייזר מתקדם מביאה לתוצאות מצוינות גם לנשים בעלות עור כהה.
הסרת שיער במפשעה בעזרת טכנולוגיית לייזר מתקדמת מהירה היום מאי פעם, לא כוללת תופעות לוואי כמו כאב וכוויות. כל אישה שרוצה להיפטר מהשיער המיותר במפשעה יכולה לעשות זאת ללא קושי מיוחד.

איזור המפשעה הינו אזור רגיש, הסרת שיער באיזור זה לעיתים כרוכה בכאב, גירוד, פצעים ודלקות בעור לכן חשוב לבחור בשיטה הבטוחה והנוחה ביותר להסרת שיער באיזור המפשעה. במרכז מרטין קליניק עומדות לרשותכן שיטות המתקדמות ביותר בעולם להסרת שיער בלייזר, האנרגיה שהם מייצרות ממוקדת ופוגעת בדיוק רב ובעוצמה בזקיק השערה ואינה מזיקה לרקמת העור.

במרכז עומדות לרשותכן שיטות המתקדמות ביותר בעולם להסרת שיער בלייזר באיזור המפשעה, האנרגיה שהם מייצרות ממוקדת ופוגעת בדיוק רב ובעוצמה בזקיק השערה ואינה מזיקה לרקמת העור. כמו כן כל השיטות המאושרות על ידי משרד הבריאות, ארגון ה FDA האמריקאי וה- CE האירופאי.

 

 

Leave a Comment

לפגישת ייעוץ חינם אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו קשר