את נראית מדהים איך שאת קמה בבוקר!

איפור קבוע להדגשת תווי הפנים אצלנו במרכז בכל השיטות הכי חדשניות וטבעיות שקיימות. הטיפול מבוצע בצבעים היפו אלרגניים, וכל זאת לאחר התאמה אישית, תוך התחשבות במבנה הפנים ותורת הצבעים.

איפור קבוע גבות:
הגבות הן כמו מסגרת של הפנים בעזרתן אנו מביעים את תחושותינו.
עקב מריטה רבה של הגבות ברוב המקרים הגבות נעשות יותר דלילות ומאבדות את צורתן, ישנן המון מקרים שאם השנים נוצרות קרחות בן השערות בגבות או שיש צניחה בגבות.
הפתרון היעיל הוא איפור קבוע להשלים את צורתה של הגבה או לשנותה בהתאם למבנה הפניםניתן להדגיש ולעצב את הגבות ולהשיג מראה מוגבה יותר, מורם יותר וצעיר יותר.

ישנן מספר שיטות של איפור קבוע בגבות:
הצללה -איפור קבוע בגבות למראה הצללה: איפור הקבוע זה נותן תחושה של מראה אוורירי יותר וטבעי וכמובן שהצבע פחות דחוס.
בדרך כלל הצבע הנבחר הוא בגוון אחר פחות מצבע הגבה הטבעית שיתמזג בהרמוניה עם הגבה
הטבעית.
שיטת השערה -איפור קבוע בגבות למראה שיערות – טכניקה להבלטת גבות דלילות, בין השערות הטבעיות, יוצרים שערות באותם כיווני צמיחה של הגבות ובכך יוצרים מראה טבעי ועדין, וכך ממלאים בשערות את הגבה ומעניקים תחושה של גבות מלאות יותר עם צורה שתמיד חלמת.
איפור קבוע בגבות למילוי צבע בגבות: מיועד לגבות יותר בולטות עם נוכחות, כאשר השיער בגבות מתחיל להידלל, איפור קבוע משרטט מחדש את קו הגבה.

איפור קבוע עיניים:
העיניים אומרות הכל, עיניים נטולות איפור נותנות אשליה של מראה חיוור.
ע”י הדגשה של קו הריסים בעיניים אנחנו ניצור אשליה של מראה ריסים צפוף ומודגש, עיניים מודגשות.
ניתן לשנות מבנה עיניים עגלגל, עיניים קטנות, בעזרת טכניקות איפור.

איפור קבוע שפתיים
שפתיים מלאות הן שפתיים חושניות הנותנות תחושה של מראה רענן וצעיר יותר. עם השנים נפח השפתיים  ואזור זווית הפה יורד, איפור הקבוע נותן פתרון למראה צעיר יותר ובמקרה הצורך יוצר אפקט של שפתיים עבות יותר. ניתן להדגיש את השפתיים עם צבע דובדבן טבעי,ולתקן שפתיים לא סימטריות.

ישנן כמה טכניקות לשפתיים יפות ומודגשות בטכניקת איפור קבוע:


איפור קבוע לשפתיים דקות וקטנות: בעזרת טכניקה של ציור השפתיים יראו יותר חושניות עם מראה של נפח, כאשר אנחנו מציירים מעל השפתיים מסגרת מורמת כמובן לא בהגזמה אלא שיראה כמה שיותר טבעי וכשיש את קו המסגרת יוצרים צבע עד למסגרת ולאחר מכן, צובעים באיפור הקבוע תחילה מהמסגרת ואת כל השפתיים ובעזרת הצבע השפתיים הופכות חושניות יותר ובעלות נפח.

איפור קבוע לשפתיים אי סימטריות: איפור קבוע עוזר לנו ליצור שפתיים מושלמות כאשר מציירים באופן מדויק את גובה ונפח השפתיים,כמובן בשני הצדדים חשוב מאוד שיהיו באותו גובהה ומותאמות למבנה הפנים כאשר את המסגרת של השפתיים ממלאים בצבע.
ישנה אפשרות אם הלקוחה רוצה למסגר בצבע תוחם יותר קצת כהה את המסגרת, ובכך לצור תוחם מסביב לשפתיים.

איפור קבוע לשפתיים בעלות נפח: צובעים את כל השפה הטבעית בצבע שהלקוחה בוחרת, כך צורת השפה הטבעית נשארת כמו שהיא .באזור בשפה נוסיף גוון יותר קורן וזוהר ובכך נשיג מראה שפתיים מטופחות. כמובן  שאפשר ביום יום להוסיף להן שפתון נטול צבע מבריק.

 

 

Leave a Comment

לפגישת ייעוץ חינם אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו קשר