מרטין קליניק - טיפולי אקנה בדרום

• שילוב בין רפואה לקוסמטיקה רפואית
  • המקום היחיד המטפל בכל רבדי המחלה
  • מאות הצלחות עם מטופלות

אקנה היא תופעה המוכרת לכולנו, אותם פצעים לא אסתטיים הפוקדים את עור הפנים (לא רק במקרים חמורים). חיידקי האקנה משגשגים בזקיקי השיער וגורמים לתגובה דלקתית, אותה הפרשה לבנה אופיינית. הסיבות לאקנה מגוונות וכוללות שינויים הורמונאליים, היגיינה לקויה, כולסטרול גבוה, בעיות תזונה ומערכת העיכול וכו'. טיפול באקנה מאוד חשוב שכן ללא טיפול נכון ואפקטיבי התוצאה היא עור מודלק והיווצרות צלקות.

אבחון גורמי תופעת האקנה

ריפוי מחלת האקנה במרטין קליניק מתחיל באבחון מדוקדק ומדויק של גורם המחלה. באווירה אישית וחמה המטופל והמטפלת מבצעים פגישת אבחון מעמיקה על מנת להגיע יחד לכל הסיבות הרלוונטיות, באם תזונה, מתח, סביבת מקום העבודה, הורמונים, בעיה רפואית ועוד.  לאחר מכן נקבעת תוכנית טיפול מותאמת אישית לטיפול פנימי ולטיפול חיצוני באקנה הפעיל.

טיפול באקנה בשיטה המשולבת

הטיפול באקנה חייב להתבצע לא רק על גבי העור אלא כטיפול כוללני. הדבר החשוב ביותר הוא זיהוי הסיבות להופעת האקנה והטיפול בהן כולל סיבות הורמונאליות ורגשיות. לאחר מכן טיפול באקנה יתחיל להתבצע על גבי העור הטיפול מתחלק לשניים – מיגור אקנה בפנים וחלקים אחרים בגוף אם מדובר באקנה קשה, על ידי שימוש בתכשירים פרא-רפואיים בהתאמה אישית. לאחר מכן, ניתן להיפטר מצלקות האקנה, אדמומיות שטחים ואף צלקות אקנה קשות על ידי הסרת צלקות בלייזר. שמירה על שגרת טיפולים וניקוי פנים לאחר תום טיפול באקנה תבטיח כי הוא לא יחזור.

לטיפול מוצלח בתופעת האקנה שלך אנו ממליצים לך להגיע למרכז מרטין קליניק
עיצוב האתר: